راههای پیشرفت بازیکن در فوتبال
تاريخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, | 22:58 | نویسنده : hfp

چنین بازیکنی اگر دارای شرایط عالی اخلاقی باشد ،بسیار زود توجه مربی را جلب کرده و باعث می شود مربی در بر طرف کردن ضعف تکنیکی او توجه بیشتری مبذول دارد.به عبارت دیگر هر روز بر وسعت آموخته ها و اندوخته های خویش می افزاید .

از جمله نکاتی که نباید از نظر بازیکن دور بماند موارد زیر است:

1-منظم بودن در تمرینات

2-نظم و ترتیب در حرکات عملی

3- رفتار و گفتار شایسته در تمرینات و میدان مسابقه

4-پاکیزه بودن وسایل ورزشی

5-همراه داشتن کلیه وسایل بازی در تمرینات

6-دوستی صمیمانه با اعضای تیم

ج)هدف آموزش در فوتبال

هدف در آموزش رکن اصلی پیشرفت است .یکی از موارد حساس برای پیشرفت تکنیک و تاکتیک در فوتبال همان هدف یا ماموریتی است که از طرف مربی به بازیکنان آموزش داده می شود .(البته هدف اصلی در مسابقه،پیروزی بر تیم مقابل یعنی گل زدن و گل نخوردن است.)بنابر این اصل ،باید توجه داشت مربیان در جداسازی تاکتیک های فردی نهایت دقت را به عمل آورند.به عنوان یادآوری :تاکتیک و ماموریت دروازه بان ،باتاکتیک و ماموریت مدافعان کاملا متفاوت است . چنان که تکنیک و تاکتیک فردی و تیمی آن ها در میدان مسابقه باهم فرق دارد. به همین جهت نحوه و میزان تمرینات  هر پست بازی بنا به تاکتیک و ماموریتی که به بازیکن داده می شود باید تهیه و تنظیم گردد و بر اساس آن مربی متخصص ،مامورتمرینات بازیکنان مربوطه می گردد. بی جهت نیست که تیم های صاحب نام جهان از یک سر مربی و چند مربی وماساژور متخصص،برای آماده نموده بدن و آموزش دادن تاکتیک برخوردار می باشند. حال این تمرینات و آموزش  ها در چه اندازه و معیاری باشد مربوط به مسئولیت مدیریت تیم است.

د)خلاقیت فوتبالیست در فوتبال

(ابتکار هنری و فنی)

در دنیای فوتبال ، دست اندرکاران این ورزش از مسایل تکنیکی فیزیکی ،روانی ،تغذیه و تفریحی بازیکنان اطلاعاتی دارند .مسئله ای که همیشه تازه و مورد مطالعه بیشتر است تاکتیک های تیم ها و خلاقیت فردی بازیکنان و نو آوری های مربیان نزد تیم ها می باشد . کوشش می شود تیم ها همیشه از تاکتیک ها ی جدید بهره مند باشند . بدیهی است کسانی می توانند نو آورباشند که مسایل شناخته شده فوتبال دنیا را عملا تجربه و مطالعه کرده باشند،زیرا در اثر جمع آوری اطلاعات کافی و تجربه ، آن ها آمادگی خلاقیت را خواهند داشت .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: